Bobot sah 'menikahi' SRM FC!

Pernah dilamar Rajagopal semasa AFF Cup namun ditolak beliau kerana sibuk dengan pelajaran.

Siapa yang tidak kenal Bobot, memang patut berhenti main bola di MMU.

''Bobot? Siapa tu? Sorry tak kenal.'' << Sila gantung but bola anda, sedekahkan kasut futsal anda kepada pak guard dan sila duduk dalam bilik diam-diam main Dota.

Ahh Bobot. Bobot. Bobot. Remaja kegilaan pelajar-pelajar wanita di MMU tidak kira wanita tempatan atau pun luar negara. Sebut sahaja nama beliau, pasti ramai gadis mengepit paha. Anda tanya kenapa?

Tangan yang ''kuat'', pinggang yang ''fleksibel'', punggung padat ''berspring'' dan refleks umpama kucing keghairahan merupakan antara aset bernilai beliau yang menjadi pujaan ramai. Anda ada?

Sedikit selitan info skema mengenai beliau. Bobot merupakan Presiden MMUFA dan kapten pasukan MMU FC. Bermain sebagai penjaga gol, beliau sebelum ini bernaung di bawah kelab gergasi Fire & Flames sebelum berjaya diikat masuk ke dalam SRM FC.

Jika di EPL, mereka ada Fabregas sebagai 'transfer saga' paling lama diperkatakan. Di MMU pula kita ada Bobot. Selama 2 tahun 2 bulan pihak pengurusan SRM FC cuba mendapatkan tanda tangan beliau namun gagal. Namun, tuah menyebelahi SRM akhirnya apabila Shawn, pengurus baru kelab berjaya memujuk Bobot untuk berpindah masuk dengan yuran perpindahan yang bakal diumumkan nanti.

Oleh itu, Bobot bakal mengisi posisi penjaga gol nombor satu SRM FC di depan penjaga gol kedua(kecemasan), Faris.

Selamat datang Bobot.



No comments: