Saya Midfielder, Bukan Winger - Shahrom


Kasanova SRM FC, Shahrom mendedahkan bahawa beliau sebenarnya berjiwa midfielder.

Ditemui ketika sedang berak, Shahrom sambil meneran, menerangkan beliau sangat tidak selesa bermain sebagai winger kerana sering diberikan bola 'through Messi' oleh rakan sepasukannya menyebabkan beliau terpaksa berlari jauh mengejar bola.

"Aku bukan winger bah..arggggghh(meneran keras). Aku main di sekolah dulu pun sebagai pemain tengah. Bukan mau riak la, tapi memang hebat gila la aku time tu. My vision, creativity, composure semua high class. Sekalii masuk SRM, jadi winger pulak. Mati aku mengejar bola sampai ujung padang terutamanya kalau c Nisam mem'passing'. Mentang-mentang aku laju. eheeeemmmm(berdehem keras)."

"Jadi lepas ni, saya mntak ditukarkan la jadi midfielder balik. Mesti hebat kan kalau aku, Luqman dan Kenneth berganding. hahaha. Okay la, sampai sini jak. hahaha. Keluar la. Aku mau flush ni." kata beliau dengan wajah ceria.

Kapten Kenneth, sila pertimbangkan hal ini. hahaha

No comments: