Genki terkulai lemas di tangan SRM..

Genki akhirnya terkulai layu di tangan SRM..

Perlawanan semalam menyaksikan hanya dua gol dijaringkan SRM tetapi jangan dilupa bahawa kedua-dua gol adalah luarbiasa. Genki pula menemui jalan buntu menembusi pertahanan kemas dan ketat SRM yang tidak memberi sebarang ruang kepada penyerang Genki untuk melakukan percubaan bahaya.

Bermula dengan agak laju, SRM mengasak melakukan serangan bertubi-tubi namun gagal menghasilkan sebarang gol sehinggalah separuh masa pertama tamat. Separuh masa kedua dikuasai SRM FC yang melancarkan serangan dari kiri dan kanan padang. Gol pertama SRM hadir melalui sepakan sudut yang terus sahaja menerjah masuk ke dalam tiang gol Genki yang pastinya membuat para pemain Genki terkesima seketika. Gol tersebut dijaringkan oleh tidak lain dan tidak bukan, Presiden Luqman yang sebelum ini pernah menjaringkan gol seumpama itu musim lepas. Manakala gol kedua pula dijaringkan oleh Ammar hasil komunikasi cemerlang antara beliau dan juga Luqman. Bola hantaran tepat Luqman ditambah dengan larian bijak Ammar berjaya menyebabkan barisan pertahanan Genki termakan pereangkap ofsaid mereka sendiri.

Wisel penamat dibunyikan menandakan SRM layak ke suku akhir yang bakal diadakan minggu depan. Lawan seterusnya adalah di antara Bahrain ataupun Kacang. Terima kasih semua!

1 comment:

shau said...

SRM champs la sem ni:) haha