MMUWCT: SRM FC VS GENKI NOOB!!

Petang ini bakal menyaksikan perlawanan pertama SRM FC dalam MMU World Cup Tournament di mana mereka bakal bertemu musuh tradisi Genki Noob. Sekiranya SRM menang, mereka secara automatiknya melayakkan diri ke peringkat suku akhir menentang
pasukan Bahrain ataupun Kacang.

Kapten Kenneth selaku ketua pasukan SRM yang baru telah mengambil langkah pertama dengan melancarkan perang psikologi ke atas lawan Genki. Kedua-dua pasukan ini pernah bertembung musim lalu dan berakhir dengan keputusan seri tanpa jaringan di mana SRM dilihat lebih mendominasi perlawanan.

" Saya sula mengkaji itu team Genki Noob. Hasil penyelidikan saya, saya suda meleka sebuah taktik yang bakal saya beli nama 'Senyuman Malol'. KK suka buat itu kejutan dan sula pastinya taktik baru ini penuh dengan itu kejutan. Kepada semua pemain, main la bersungguh-sungguh. Tunggu dan lihat lorrhhh.."

Perlawanan yang berlangsung di Noobie Park ini akan bermula pada pukil 5.30 petang dan berakhir sebelum waktu maghrib masuk. Pengadil yang bakal mengadili perlawanan ini tidak lain tidak bukan adalah Howard Webb, pengadil final Piala dunia.

Dikhabarkan bahawa, pemain England Steven Gerrard yang sedang bercuti di negara ini mungkin akan datang menonton dan menyokong pasukan SRM FC. Sepuluh buah bas juga telah disediakan pihak pengurusan SRM berikutan permintaan penyokong yang sangat menggalakkan.

Pengulas terkenal, Hj Hasbullah Awang telah sukarelanya menawarkan diri untuk mengulas perlawanan ini nanti yang juga disiarkan secara langsung di TV9, tepat-tepat selepas kartun Wonderpet tamat.

Semua orang dijemput hadir.

SRM FC vs Genki Noob
Selasa, 5.30 petang.
Padang belakang MMU.

Akhir sekali, majulah sukan, mundurlah kemiskinan!

No comments: