Official: Kenneth The New King!


Secara rasminya, Kenneth dipertanggungjawabkan sebagai kapten baru pasukan SRM FC.....

Persoalan terjawab jua. Kenneth sah diijab kabulkan mengepalai SRM FC menggantikan Luqman yang sekarang ini menjawat jawatan presiden kelab.

Ketika berucap dalam sesi memperkenalkan beliau semalam, Kenneth menegaskan bahawa tiada pengalah kerana semuanya pemenang. Beliau juga mengambil kesempatan untuk memberi galakan kepada calon-calon kapten yang lain supaya tidak berputus asa dan mencuba lagi di masa hadapan.

" Semua olang itu pemenang. Tiada pengalah. Tapi kenapa saya mole menang? Sebab saya hebat dali kamu maa.. Kepada itu Nisham a, itu Salom juga, jangan putus harapan. Kamu olang mole cuba lagi. Itupun kalau saya mau lepas ini jawatan lorrhh.. Itu sapa nama, ermm, oh ya Kamalol..kamu lebih baek jangan cuba lagi. saya menci kamu..maaf, saya gulau saja.."

Luqman sebagai presiden baru kelab juga turut menyampaikan sepatah dua kata beliau buat kali yang pertama. Ringkas tetapi padat, ucapan beliau membangkitkan semangat semua hadirin ketika itu.

" Saya akan kotakan segala janji-janji saya sebelum ini. Kemudahan fasiliti yang baru dan canggih, dana perpindahan yang lebih besar, kenaikan gaji, menaiktaraf stadium dan tidak ketinggalan membekalkan bola baru. Saya berjanji akan berjanji lagi. There's more to come." kata beliau sebelum mengakhiri ucapan dengan mengenyitkan mata kiri beliau, sesuatu yang tidak pernah kita lihat dilakukan oleh seorang insan bernama Luqman.

Apa-apa pun, semoga SRM FC berada di landasan yang betul pada musim ini. Ribuan penyokong mengharapkan SRM FC menyerlah pada musim ini. Majulah sukan, mundurlah kemiskinan.

No comments: