Meegan Sangat Suka SRM FC!


Meegan The Matador komited bersama SRM FC...

Bek kanan Meegan yang sedang dalam pemerhatian beberapa kelab elit akhirnya memilih untuk kekal bersama SRM FC untuk 4 tahun lagi. Beliau menandatangani kontrak yang menyaksikan beliau memperoleh pendapatan RM60 000 seminggu sekaligus menamatkan spekulasi masa depan beliau.

Meegan bermain dalam hampir kesemua perlawanan SRM musim lalu dan mempamerkan persembahan yang sangat baik sehinggakan kelab-kelab besar seperti Nemesis, Salsa dan juga Black Emperor dilaporkan berusaha mendapatkan khidmat beliu.

Ketika selesai menandatangani kontrak, Meegan memberikan sedikit ucapan terima kasih kepada SRM FC terutamanya KK yang banyak memberi tunjuk ajar kepada beliau.

" Vanakkam. Salam 1 Malaysia semua. Saya kaya! Ayyooo! Ini macam saya mau main sama SRM sampai tua la. Gaji manyak tinggi. Jutaan terima kasih kepada KK kerana banyak menolong saya dalam dan luar padang. I lobiu la KK! Terima kasehhh! "

Walaupun memiliki gaya permainan yang agak agresif, namun tiada siapa menyangka bahawa Meegan sebenarnya seorang yang hati lembut, jiwa klasik semasa berada di luar padang. Ini terbukti apabila beliau dilihat mengalirkan air mata sewaktu berpelukan bersama KK sejurus tamatnya majlis. Sebab beliau menangis masih lagi tidak diketahui sehingga sekarang.

Apa-apa pun, majulah sukan mundurlah kemiskinan.



No comments: