Janji Manis Presiden Luqman

Luqman ketika melancarkan buku autobiografi beliau 'Legenda Aku Anak Ganu'.

Sekiranya SRM FC memenangi gelaran juara Liga Perdana MMU pada musim ini, Presiden kelab Luqman berjanji untuk mengadakan majlis makan besar-besaran sebagai penghargaan kepada semua pemain dan staf kelab yang telah bersusah-payah selama ini.

Ditanya ketika sesi pelancaran buku autobiografi beliau yang bertajuk 'Legenda Aku Anak Ganu' semalam, Luqman baerpuas hati dengan persembahan mantap yang ditunjukkan barisan skuad SRM FC. Beliau juga sangat yakin SRM mampu menewaskan Phlamze dan seterusnya mengucup piala pertama dalam sejarah penubuhan kelab.

"Jika budak-budak saya menang, saya berjanji akan mengadakan parti secara besar-besaran buat mereka. Usaha keras dan pengorbanan mereka perlu dibalas."

"Keseluruhannya, saya amat berpuas hati dan bangga dengan pencapaian hebat anak-anak buah saya. 5 kemenangan daripada 6 perlawanan adalah luarbiasa. Saya yakin, kami mampu mengalahkan Phlamze Khamis nanti dan akhirnya menamatkan badi penantian piala selama lebih kurang satu tahun ini."

SRM FC memerlukan 3 mata penuh Khamis ini untuk memintas Fire&Flames daripada kedudukan teratas liga.

No comments: