Skodeng Tingkap Perpindahan

Salah 1 insiden pencabulan Kamarul yang sempat ditangkap gambar.

Gosip dan Khabar Angin

Pemain sayap Fire&Flames, Eskandar dikhabarkan sedang diperhatikan rapat SRM FC dan pihak kelab telah bersetuju untuk memmperuntukkan dana perpindahan sebanyak RM16juta untuk membawa beliau ke Stadium SRMirates.

Kamarul dikatakan tidak gembira berada di SRMirates dan khabarnya telah meminta untuk dipindahkan keluar kerana tidak tahan dengan gangguan seksual daripada rakan-rakan beliau.

Skuad peninjau SRM FC mencadangkan agar penyerang berdarah campuran Melayu-India Spirulina FC, Sunan dibeli dengan kadar yang segera setelah melihat bakat terpendam beliau. Yuran perpindahan sebanyak RM11juta berkemungkinan sudah cukup memadai untuk memancing nafsu beliau.

Sumber mengatakan bahawa Shauqie mulai merasa kecewa dengan nilai gaji mingguan yang didakwa beliau tidak setimpal dengan mutu permainan beliau. Dikhabarkan juga, Shauqie bersedia untuk menerima tawaran kelab lain andainya tawaran gaji mereka tinggi melangit.

Meegan kononnya meminta untuk keluar daripada SRM FC musim depan beralasankan rindu dan 'homesick' dengan teman wanita beliau yang kini menetap di MMU HB3.

No comments: