Shawn: Saya Tidak Akan Meraihkan Gol Saya

Gambar di atas tidak diedit dan adalah original!

Goalie Shawn menegaskan sekiranya beliau berjaya menjaringkan gol ketika menentang Phlamze nanti, beliau tidak akan sama sekali meraihkan gol tersebut.

"Tidak mungkin sama sekali saya akan meraihkan gol jaringan saya menentang Phlamze, kelab 'childhood' saya. Tidak sama sekali."

"Jikalau ditakdirkan saya 'terobek' gawang Phlamze, saya akan berpura-pura tenang dan terus kembali mengambil posisi saya semula. Cinta saya terhadap Phlamze masih tebal."

"Tetapi sekiranya ahli pasukan saya yang menjaringkan gol, sayalah orang pertama yang akan melompat-lompat kegembiraan."

Majulah SRM untuk MMU.

2 comments:

shawn said...

hahaha aku main striker ah!! haha
strategy siap dah.. kita have to be SRM fc and play our game.. :)

SRM FC said...

shawn, jadilah striker..biarkan goal post tu kosong..hahaha