Official: RM50juta ikat 2 Pemain Baru SRM

Dua pemain baru SRM yang dirahsiahkan identiti mereka ketika menandatangani borang perjanjian seumur hidup di mana seorangbermain sebagai ** dan seorang lagi bakal mengisi posisi **.

SRM FC dengan bangganya mengumumkan bahawa pihak kelab telah berjaya mendapatkan tandatangan dua pemain muda MMU dari 2 kelab berasingan dengan jumlah yuran perpindahan yang dipercayai bernilai RM50juta.

Kedua-dua pemain tersebut bakal diperkenalkan kepda umum Selasa minggu depan selepas tamat perlawanan menentang Phlamze FC. Buat sementara waktu, identiti kedua-dua superstar tersebut masih dirahsiakan atas kemahuan pihak atasan. Apa yang pasti di sini, mereka berdua pastinya lelaki dan bukannya perempuan. Kelab tidak lagi berani menandatangani pemain 'perempuan' setelah Kamarul mencetuskan fenomena godaan di kalangan pemain SRM.

SRM FC mengalahkan kelab Manchester United dan Arsenal FC dalam perlumbaan memeterai perjanjian muktamad. Sir Alex Ferguson ketika ditemuramah mendedahkan kekecewaan beliau di atas kegagalan mendapatkan kedua-dua pemain tersebut.

"S**t. It was ridiculous to see both of them refused to sign with my team. Bloody hell."

Update: Khabarnya pasukan peninjau sedang memerhatikan seorang pemain F&F yang berkemungkinan besar bakal menyertai SRM musim depan.

No comments: